Maleisië 2018 - Aftellen.... - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Jeffrey & Danielle - WaarBenJij.nu Maleisië 2018 - Aftellen.... - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Jeffrey & Danielle - WaarBenJij.nu

Maleisië 2018 - Aftellen....

Door: Jefendaan

Blijf op de hoogte en volg Jeffrey & Danielle

04 Juni 2018 | Nederland, Zoetermeer

Oh wat heerlijk zijn die voorbereidingen toch weer!
Over 10 dagen vliegen we naar  Kuala Lumpur. En langzaam begint onze reis al een beetje vorm te krijgen. Eerste week ligt inmiddels vast.
3 nachten ff bijkomen in Kuala Lumpur. Heerlijk appartement gevonden met zo'n rooftop zwembad met uitzicht op de petronas towers  (love ittt), daarna gaan we gelijk back to basic bij een kampung op de cameron Highlands en als ik de verhalen moet geloven kan dit al een hoogtepunt worden van deze reis. En hierna staat er een prachtige bungalow voor ons klaar op de spierwitte stranden van de Perhentians. #bountyyyyy
Vanaf daar zien we wel verder. We hebben nog nooit zoveel vast gelegd haha, maar met 2 van die threenagers lijkt ons dit wel prettig.

Want jaaa... onze peuter tweeling gaan ook mee en ze hebben het non stop over de komende vakantie. We gaan apen zien en olifanten. Lekker zwemmen in de zee. En over het vliegtuig raken ze niet uitgepraat. Ontzettend leuk dat ze het nu bewust gaan meemaken.
De eerste Maleisische woordjes kunnen ze al "Terima Kasih"

Anyways... volgende week vrijdag vliegen met een nachtvlucht. Dus hopelijk gaat het tuig gewoon slapen. En anders hebben we er weer wat haters bij

Nu dus nog 1.5 week aftellen en beetje voorpret tijdens het lezen van de lonely planet en diverse andere boekjes en blogs over Maleisië