Dag 8 - 02-10-2009 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jeffrey & Danielle - WaarBenJij.nu Dag 8 - 02-10-2009 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jeffrey & Danielle - WaarBenJij.nu

Dag 8 - 02-10-2009

Door: jefendaan

Blijf op de hoogte en volg Jeffrey & Danielle

02 Oktober 2009 | Verenigde Staten, Las Vegas

Eindelijk vandaag was het zover.. Heerlijk chillen aan het zwembad.. Boekje + ipodje erbij! Super! Het was ook super lekker weer, rond de 30 graden met af een toe een briesje, dus het was zeker niet te heet. Cocktails besteld en natuurlijk enkele bud lights (light is tegen de zwembandjes, aangezien we al los kunnen zwemmen zijn deze onnodig) ! Deze dag kon niet meer stuk! We zijn dan ook best bruin geworden vandaag. `s avonds zijn we de rest van de strip gaan bekijken.
We hadden gehoord dat het beste buffet van Vegas zich bevond in hotel the Wynn, het was dan ook wel 38.50 $ Pp, maar het was dan ook voortreffelijk.. Heerlijk Sushi, Kreeft, Lam, Steak, de lekkerste salades, toetjes. Noem maar op!! Heerlijk was het. Daarna hebben we het venetican bekeken.. Heel gaaf. Ze hebben daar zelfs echt gondels. En ook het San Marco plein hebben ze nagebootst met een heel mooi plafond. En mooie blauwe lucht met een paar witte wolkjes.. We hebben het Mirage bekeken. Ook het hotel Le paris, met zn Eiffeltoren en de arc de triomf.. In het echt is het veel mooier.. Maar het is wel onwijs gaaf om te zien Las Vegas is eigenlijk Europa in het klein.
Bij hotel Flamingo hebben we de eerste half naakte danseressen gezien.. Ze dansten tussen de black jack tafels.. Het zal je dochter maar zijn..
Het zijn wel grote afstanden die je aflegt trouwens.. De blaren stonden op Daan dr voeten.
Ook heb je in Vegas een M&M store van 4 etages.. Alleen maar M&M`s vanbinnen..4 etages M&M’s…. woepie !!!!

We hebben nog een paar fruitautomaten geprobeerd en ineens hadden we een winst van 6 dollar!! Jammer genoeg krijg je dan alleen een voucher uit de automaat die je moet inwisselen.. Daar waren we veel te lui voor dus we propte de voucher weer in de automaat en binnen 10 minuten was alle winst weer op!

Savonds zijn we niet uitgeweest. Het is onze laatste avond in Vegas! En morgen weer vroeg op! We zijn van plan om naar de grootste Outlet van Vegas te gaan. We willen natuurlijk wel een beetje shoppen hier!