Dag 7 - 01-10-2009 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jeffrey & Danielle - WaarBenJij.nu Dag 7 - 01-10-2009 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jeffrey & Danielle - WaarBenJij.nu

Dag 7 - 01-10-2009

Door: jefendaan

Blijf op de hoogte en volg Jeffrey & Danielle

01 Oktober 2009 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag moesten we om 11 uur verzamelen voor de lunch in het Grand View..
Wat een ellende was dit zeg. Het grand view lag 10 min rijden verder van de strip.. Ieder stel dat daar binnenkwam kreeg een begeleider aangewezen, die van ons was nadine die oorspronkelijk uit koeweit kwam en nu 10 jaar in las Vegas woonde. Zelfs zei had alle discotheken op de stip niet gezien, dit was niet te doen zei ze.
We moesten naar een presentatie luisteren.. We zaten er met ongeveer 20 man in de ruimte en iedereen moest zich voorstellen.. : Hi We are Jeffrey & Danielle and we are from Holland..
Het leek de fucking AA wel, want iedereen ging applaudisseren, en degene die de presentatie hield gaf ons een High Five!! Ze vond ons geweldig omdat we uit Europa kwamen??
Heel die presentatie ging over vakanties.. Ze vroeg ook aan iedereen waar ze heen waren geweest op vakantie.. We zeiden Griekenland.. En ook toen kregen we weer een HIGH FIVE.. En de nodige Wow`s en Greats om de oren… Verschrikkelijk!!!!! Wat ze ook fantastisch vinden is het woord Holidays, ipv vacation.. Zodra we dat woord zeiden, wat we heel vaak gebruikten, kregen we weer een high five en de Amerikanen vonden het: The word of the day!
Het duurde echt onwijs lang.. En uiteindelijk was het hun te doen om ons owner laten worden van een hotel kamer van het Grand View.. Dat kostte “maar” 41.000 euro.. Maar dan kon je wel de rest van je leven.. “gratis” op vakantie naar Vegas.. Het zou de investering van je leven zijn..Aan het einde van de presentatie vertelde het vrouwtje nog een aangrijpend verhaal dat de herinneringen aan vakanties belangrijk waren vooral met familie, zoals zij met haar vader die onlangs overleden was. Nou boehoe, waar blijven die kaartjes….
Maar ja ons niet gezien.. Maar het waren echt van die die hard verkoop Amerikanen…
We moesten apart met die begeleider/verkoopster aan een tafel gaan zitten.. En zelfs de manager kwam erbij, omdat Nadine het niet lukte om het ons te verkopen..
We kregen zelfs prijsverlaging.. Uiteindelijk 10.000 $ En nog steeds wilde we het niet hebben..
Na ongeveer 4 uur onderhandelen kregen uiteindelijk de kaartjes voor KA.. Kutzooi en we hadden ons echt verheugd op een middag zwembad.. Het was 31 graden.. En wij zaten binnen naar zo`n poep verhaal te luisteren.. Maar uiteindelijk konden we er wel om lachen! Ons nieuwe stopwoordje is dan ook: High Five!!!
Wij kregen wel een compliment trouwens, omdat we zo goed Engels konden?!?!?!?!?! Whatever.. High Five
We hadden dus beter de kaarten kunnen kopen voor de volle pond!
De show was trouwens fantastisch. Onwijs gaaf Decor. En mooie dansen.. De show werd gehouden in het hotel/casino MGM.. Bizar, er zat gewoon een theater in ter grote van een circus theater in Scheveningen. Het enorme podia kon alle kanten op bewegen en stond vaak vertikaal de lucht in. Echt enorm indrukwekkend hoe alles was aangekleed. We zijn gaan eten bij het Buffet van het luxor 20 $ PP.. Niet super lekker..
`s avonds zijn we gaan stappen in de andere nachtclub van het Luxor: Cathouse! Ze draaien veel RnB hier in Amerika.. Af en toe een leuk dance nummer, maar over het algemeen niet echt ons soort muziek! De dames stonden hier ook weer enorm uit hun dak te gaan. Jeetje wat zijn wij Nederlanders beschaaft in vergelijking met deze paris hilton wannabe’s .