dag 17 - 11-10-2009 - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Jeffrey & Danielle - WaarBenJij.nu dag 17 - 11-10-2009 - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Jeffrey & Danielle - WaarBenJij.nu

dag 17 - 11-10-2009

Blijf op de hoogte en volg Jeffrey & Danielle

11 Oktober 2009 | Verenigde Staten, Palm Springs

Dit was de relax dag, de zon scheen op het glinsterende zwembad en de palmboompjes danste door de matige wind. Maar eerst werd er naar de plaatselijke supermarkt gereden om broodjes en beleg te halen. Bij deze supermarkt bleek er eindelijk een verse bakker te zitten. Jeffrey en Daan verheugde zich al sinds de bakker voor lone pine op lekker vers brood. Toen het brood werd gesmeerd, bleek er niks minder waar te zijn. Aah wat lekker vers (dit mag vaak genoeg gezegd worden wanneer dit zo is). Hierna werden er 2 strandstoelen geconfisqueerd en werd de zonnebrand vergeten. Na een dag vol genieten van de zon liepen beide badgasten als rooie kreeftjes voldaan naar de kamer. Op het terras voor de kamer moest er eerst een kolonie eenden worden weggejaagd. Deze eenden zien er precies hetzelfde uit als de Nederlandse alleen een stuk vetter, eigenlijk precies zoals bij de Amerikaanse mensen.
Omdat de shuttle van het hotel al om 10:15 voor het laatst terug ging werd de auto gepakt naar de mainstreet. Hier hebben we gegeten bij een steakhouse. We hadden allebei een daily special, Jef had een Thaise vis curry. En Daan had een steak, (what else).. Maar deze steak was toch minder lekker als verwacht, evenals het uitzicht van het restaurant.. Hoge heg! Konden het dus niet vergelijken met gister. Jef z’n bier was ook niet goed.. Eerst te licht en toen te zwaar. Ook begon de wind langzaam aan te trekken.. We hadden naar het weer zitten luisteren en er was een Pacific Storm onderweg naar Californië.. Hebben wij weer! Maar de temperatuur was ok! Dus we zijn nog even over de Palm Canyon Blvd gaan lopen(de mainstreet). Daarna zijn we terug gegaan naar ons hotel.
De hele nacht hoorde we de wind gieren! Wat een pokke geluid. We kwamen hier om te chillen en niet om weggewaaid te worden.. pfff