dag 9 - 03-10-2011 - Reisverslag uit Hurricane, Verenigde Staten van Jeffrey & Danielle - WaarBenJij.nu dag 9 - 03-10-2011 - Reisverslag uit Hurricane, Verenigde Staten van Jeffrey & Danielle - WaarBenJij.nu

dag 9 - 03-10-2011

Door: jefendaan

Blijf op de hoogte en volg Jeffrey & Danielle

03 Oktober 2009 | Verenigde Staten, Hurricane

Vandaag redelijk optijd opgestaan. We gaan Shoppen!!!!! Jeee High Five!
We zijn gaan shoppen bij de Premium Outlet Stores. Hier zitten winkels zoals: La Coste, Ralph Lauren, Gap, Calvin Klein, Dolce & Gabanno, Hugo Boss, Armani..
En alles lekker goedkoop! Ook even snel een broodje gehaald bij Subway! Super lekker belegde broodjes. Ze kan zelf kiezen wat ze er allemaal opdoen. Wij kiezen meestal voor turkey en kaas.. Met wat salade erop!
Jef heeft nieuwe spijkerbroek,sneakers,sokken, korte broek, shirtje, Zonnebril ,trui en Horloge..
Daan heeft eindelijk haar Uggs gevonden en een zonnebril.
Jammer dat ze wel haar horloge is verloren. Wie weet komen we nog Outlets stores tegen in LA?!
Daarna zijn we naar de hooverdam gereden. En mega grote dam, met daarom heen lake Mead.
We zijn er overheen gereden en hebben wat foto`s gemaakt. Ze houden hier wel van uitbuiten zeg. Parkeren kostte 7 $ en als je de dam in wilde kosten dan ook 18 $ PP, dat hebben we maar niet gedaan.
Daarna zijn we verder gereden in de richting van Zion NP. Zion ligt in de staat Utah, daar is het tijdsverschil 8 uur ipv van 9 uur. Dus het was inmiddels een uurtje later.. (ze hebben gewoon een uur gepikt van onze vakantie).Onderweg werd uitzicht steeds mooier.. De rotsen werden rooier en zagen ook soms kleine canyons. We hebben overnacht in het het plaatsje Hurricane. Wel toepasselijk, want in de nacht was er in Nederland bij het huis van Daan dr ouders een stuk van het dak kapot gewaaid. Toeval of?..... ;) Het eerste motel wat we probeerde was vol.. Het 2e motel had een kamer voor 120$, of een kamer voor 100 $, maar dat was een rookkamer.. We vroegen of we eerst even mochten kijken.. Maar het stonk er zo erg dat we maar zeiden dat we verder gingen kijken.. Uiteindelijk hebben we overnacht in een Super 8 motel, we kregen een suite voor de prijs van een normale kamer!!79 $ Een mega groot bubbelbad!! Daar hebben we ook lekker ingezeten en vanuit de badkamer de serie: Married with Children..
Wat ook wel leuk is. De meeste motels hebben van binnen het interieur van die serie.. Ziet er echt heel Amerikaans uit.
We hadden ook weer een kingsize bed.. En hebben redelijk geslapen. Het motel was best gehorig. Het leek wel of de bovenburen door de vloer zouden zakken… Zo hard stampten ze..