Aftellen... nog maar 2 weken - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Jeffrey & Danielle - WaarBenJij.nu Aftellen... nog maar 2 weken - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Jeffrey & Danielle - WaarBenJij.nu

Aftellen... nog maar 2 weken

Blijf op de hoogte en volg Jeffrey & Danielle

16 Mei 2016 | Nederland, Zoetermeer

Oh wat een heerlijk vooruitzicht. Eindelijk weer naar Azië.
Filipijnen zijn alweer 2 jaar geleden, maar in de tussentijd zijn wij ouders geworden van onze tweeling Dex en Quinn.

Hierdoor zijn we afgelopen zomer lekker burgerlijk met de vouwwagen naar de Dordogne in Frankrijk gereden en hebben met onze twins van 4 maanden oud gekampeerd.

Omdat we echt heel erg van de tropen en vooral Azie houden, wilde we eigenlijk niet langer wachten en hebben gekozen voor het Indonesische eiland Bali. Hier zijn we vaker geweest (zie onze eerdere verslagen) en het lijkt ons heerlijk om hier 3 weken door te brengen met onze kindjes.

En hoe tof is het dat deze keer zelfs de ouders van Daan mee gaan. Dit word weer een vakantie om nooit meer te vergeten.

Maar jeetje, wat een voorbereiden hebben we nodig. Er moet zoveel meer worden aangeschaft. Buggy's, draagzakken, kinderkleding wat Uv bestendig is. Slaap tentjes. HOE GAAN WE DIT ALLEMAAL MEENEMEN ???? HAHAHA)..

De komende dagen zullen wij langzaam beginnen met het inpakken van onze tassen. En nu begint het aftellen echt!

• 16 Mei 2016 - 11:40

(o)ma Gemma:

Wat een feest wordt dat. Geen oppassen dan. Zal de boefjes missen, maar zal genieten van jullie verslagen. En denk erom niet uit de lucht geschoten worden.

• 16 Mei 2016 - 12:48

Peter Van Der Gaast:

Ja, ja, wij hebben het ongelofelijke voorrecht om met jullie mee te gaan! Het begint inderdaad dik en dik te kriebelen, volgens mij hebben we bijna alles wat we denken nodig te hebben aangeschaft, en de koffers zijn al bijna gepakt. Waarschijnlijk kan de helft er wel weer uit (-:
    Zo ver vliegen met de kleine drakies gaat wel een uitdaging worden, maar als we dan eenmaal aankomen wacht de taxi om ons naar de eerste AirBnB accomodatie te brengen in Sanur. Alleen het uitzoeken daarvan geeft al veel voorpret! Vandaar zien we wel wat we gaan doen, maar een homestay bij de locals staat zeker op het verlanglijstje! Nog 14 nachies slapen...