dag 21 - 15-10-2009 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Jeffrey & Danielle - WaarBenJij.nu dag 21 - 15-10-2009 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Jeffrey & Danielle - WaarBenJij.nu

dag 21 - 15-10-2009

Blijf op de hoogte en volg Jeffrey & Danielle

15 Oktober 2009 | Verenigde Staten, Los Angeles

Dag 21

Vandaag waren we super vroeg wakker. Rond half 8 waren we klaar om weg te gaan hier! Snel uitcheckt en gelukkig had de eigenaar van de beschadigde auto nog niks ontdekt hihi..
Het weer begon ook uiteindelijk mee te zitten! En heerlijk zonnetje scheen en het zou vandaag rond de 28 graden worden!! Jeeee

We zijn eerst opzoek gegaan naar een garage die wellicht onze kras een beetje kon bijstippen met wat lak. Zodat Jeffrey smiddags de auto kon polijsten met sensodyne.
Gelukkig was het bij de 2de garage al raak! Lang leve de Tom Tom, waarin alle garages al in geprogrammeerd stonden. Deze garage heeft onze kras redelijk netjes aangestipt. Als je heel snel keek, zag je er niks van haha.
Daarna zijn we naar de Universal studio`s gereden. We waren daar super vroeg en konden voor 10 dollar dichtbij de ingang parkeren.
Jammer genoeg ging het park pas om 10.00 open en wij waren er al om 08.45. We konden al wel onze toegangskaarten kopen en zijn bij een restaurant gaan ontbijten. We bestelden een sandwich, maar helaas was het weer de smerige vette troep. Daarom vinden wij het niet erg om morgen weer terug naar huis te gaan. Kunnen we gewoon weer lekkere bruine boterhammen met kaas eten enzo!
In de Universal studio`s hebben als allereerste de studio tour gedaan. Met een volgepropte bus reden we door de studio`s van Hollywood. Het zijn eigenlijk allemaal grote loodsen, waar je dan ook niks zag. Uiteindelijk kwam je ook bij de ‘buiten’studio`s, zoals een schijnbaar bekende brug die wat special effects had. Ook reed je door een deel Jurassic Park , waar ze ook special effect hadden met water. Bijvoorbeeld hoe ze snel door regen iets konden laten overstromen. Wij reden door een deel van de film de mummy en een stukje van Jaws. Ook reden we door de straat van desperate housewives. Al met al een super leuke ervaring.
Daarna zijn we het park in gegaan en het was gelukkig niet zo druk. Soms konden we zonder te lange wachttijden ergens wel een paar x achter elkaar in.

Jurassic park mummy bart simpson
Spookhuis

Geen ontbijt
Net optijd in atlanta
Thuis
Gaar

(helaas missen we de laatste dag uit het verslag, maar het was een top vakantie.)