Dag 16 – 10-10-2009 - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Jeffrey & Danielle - WaarBenJij.nu Dag 16 – 10-10-2009 - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Jeffrey & Danielle - WaarBenJij.nu

Dag 16 – 10-10-2009

Blijf op de hoogte en volg Jeffrey & Danielle

10 Oktober 2009 | Verenigde Staten, Palm Springs

De reis naar Palm Springs was 6 uur rijden, op de file bij Phoenix na ging de reis voorspoedig. Ondertussen is er nog even bij een subway gestopt, waarvan de broodjes 20 mile verder bij een rest …. zijn opgegeten. Bij de picnic tafels stond aangegeven dat men niet hun huisdieren mocht uitlaten buiten de muren. Dit is omdat het gebied achter die muren de habitat is van venom slangen en insecten. Uiteraard werden hier gewoon honden uitgelaten door stugge Amerikaanse vrouwen. Tijdens de reis steeg de temperatuur geleidelijk naar de 90 F, eindelijk van dat koude weer af.
Eenmaal aangekomen bij het hotel, bleken de baliemedewerkers niet op de hoogte te zijn van onze reservering. Ze hebben een kwartier staan zoeken naar de naam B., uiteindelijk bleek dat de ingevulde guestname vd g. te zijn. Bij een volgende reservering vullen we bij guestname Willem van oranje in, gewoon omdat het kan.
De kamer bleek prima te voldoen, toen we door de schuifpui liepen werd er ineens gegiecheld als een kind die een playstation krijgt. Het uitzicht was prachtig, maar het mooiste was dat je meteen aan zwembad lag. Er werd zich meteen van de kleding ontDaan en de zwemkleding werd aangebracht. In de verwarmde jacuzzi begon een Canadese piloot tegen ons aan te praten, volgens hem was dit een paradijsje met een leuke mainstreet, waar je prima kon eten en feesten.
In de mainstreet aangekomen zijn we bij een Frans/Belgisch restaurant gaan eten. De gastheer bij de deur probeerde in het Frans iedereen te begroeten, hilarisch. Het klonk net zo erg als Schwarzenegger Engels praat. De plaatsen waar we buiten zaten, kreeg je eindelijk een vakantie gevoel bij. Het leek net alsof je aan een drukke boulevard zat in een druk Frans dorpje waar rednecks rondjes reden in hun hotrods en escalades. Er was door beide een karbonade besteld, tja de rest klonk nog erger. Toen we het eten kregen bleek het draadjesvlees te zijn met drie spruitjes en een zak patat. Het geserveerde voedsel bleek uiteindelijk prima te eten te zijn, zelfs de spruitjes zijn opgegaan. Men bleef wachten met het brengen van het dessert tot de wijn op was, de ober kreeg indiaanse trekjes toen hij het wijn drink tempo opmerkte. Het plan was om de rekening in het Frans te vragen, maar helaas kreeg je hier niet de kans voor met de fastfood mentaliteit van deze nep Belgen. Als tip kreeg men dan al het kleingeld uit de dikke portemonnee. Door het campingdrankje dat er genuttigd was werd er een bezoekje gedaan aan de restroom, onderweg hingen er bierkaarten van Belgisch bier. Warempel, de teksten stonden in het Nederlands, wanneer dit opgelezen werd keek iedereen je daar aan alsof je Arabisch kon lezen.
Na het voederen werd de mainstreet verder bekeken, waarbij de piloot tegen het lijf werd gelopen. Hierop volgend werd er een grote bar bezocht, hier waren de meest luidruchtige mensen aanwezig dus een prima begin voor vermaak. Uiteraard werden onze ID-kaarten vol aandacht bekeken, bij het enteren van deze uitgaansgelegenheid. Deze bar bestond uit 2 etages met bovenin een danscafé met daarachter pooltafels en dergelijke. De drankjes werden genuttigd in het danscafé, waar alleen maar R&B werd gedraaid. Omdat dat echt onze muziek is gingen we langs de zijlijn staan om naar de goed geoefende danspasjes van de Amerikanen te kijken. Deze mensen zijn duidelijk “so you think you can dance” kijkers, waarschijnlijk hebben ze zelf ook meegedaan met de try outs, zeer vermakelijk om te zien. Er waren 2 hiphoppers, waarvan 1 ook echt iets kon. Soms leken zijn dansjes op carlton van the fresh prince of bell-air die dans op tom Jones. Ook de dames met korte rokjes waren volop aanwezig om de aandacht op te eisen. Na een tijd vol vertier ging de deur open en kwamen er een stuk of 5 dames binnen met 2 heren. Iedereen in de zaal keek naar hen, zelfs de hiphop neger verstapte zich even met zijn Michael Jackson pasjes. De 5 dames hadden zulke grote bustes, dat men niet in de buurt kon komen bij hun opgespoten Angelina Jolie lippen. Toen deze dames begonnen te dansen, leek het wel een freakshow. Tijdens het bewegen moesten de jurkjes worden vastgehouden zodat newton zijn theorie niet meteen bewezen zou worden. Tijdens het dancespektakel scheurde er al diverse delen van de te strakke jurkjes open. Ook liep er een oudere man bij die met de camera op hun bustes filmde, na enige tijd werd de camera zelfs onder de rokjes gehouden. De dames reageerde hier heftig op door keihard met hun handen de rokjes iets verder omhoog te houden. De hiphoppende neger zag dan ook zijn 4e prooi van dit uur en begon zich slinks met een sluipende moonwalk richting de bustes te bewegen, alsof het planeten waren met aantrekkingskracht. Na 10 minuten stond hij ook te hiphoppen met twee watermeloenen op steroïden in zijn gezicht.
Toen de 5 dames gingen rusten buiten het danscafé was de tent ineens leeg. Er werd verbaast naar elkaar gekeken en de hiphop neger ging verder met een 14 jarig danstalentje.
Na deze gekkigheid werd er rust gezocht bij een plaatselijke liquor store en volgde de weg terug naar het hotel. Bij het hotel wachtte de warme jacuzzi om gebruikt te worden